Zadania Zarządu Głównego
Zgodnie z § 20 Statutu Stowarzyszenia Psychologów chrześcijańskich do zakresu działania zarządu głównego należy:
- Reprezentowanie Stowarzyszenia na zewnątrz i działanie w jego imieniu.
- Podejmowanie uchwal miedzy obradami Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia.
- Kierowanie działalnością Stowarzyszenia, zgodnie z postanowieniami Statutu oraz uchwałami i wytycznymi Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia.
- Uchwalanie rocznych planów pracy i budżetu.
- Powoływanie oddziałów terenowych.
- Ustalanie wysokości składek członkowskich.
- Powoływanie sekcji, komisji, zespołów problemowych itp., stałych lub okresowych oraz określanie regulaminów ich działania.
Plan pracy na rok 2022
- Uchwalenie regulaminu pracy ZG
- Podział obowiązków i zadań oraz uchwała kompetencyjna
- Przyjęcie sprawozdań merytorycznych i finansowych z: Prezydium oddziałów terenowych Stowarzyszenia
- Optymalizacja kosztowa
- Ogłoszenie informacji nt. Studium Psychoterapii i Studium Pomocy Psychologicznej oraz kwalifikacja i zgłoszenia
- Ustalenie wysokości składki członkowskiej na rok następny
- Ustalenie procedury nadania i odnowienia certyfikatu psychoterapeuty i superwizora
- Ustalenie procedury badania certyfikatu w trybie uproszczonym dla psychoterapeutów i superwizorów
- Ustalenie regulaminu funkcjonowania SP i SPP- dotyczy programu, kwalifikacji wykładowców, organizacji szkoleń
- Analiza efektywności szkolenia psychoterapeutów – wsparcie w doprowadzeniu do pełnej certyfikacji
- Ustalenie akredytacji dla ośrodków występujących o akredytację SPCh
- Przygotowanie i uruchomienie szkolenia superwizorów
- Prace nad zmianą statutu SPCh
- Przygotowanie walnego sprawozdawczego
- Przygotowanie walnego wyborczego